קידום אתרים אורגני בגוגל – כל הדרכים הכי טובות

קידום אתרים אורגני הוא בעצם מגוון פעולות שמחוברות יחדיו לכדי שיפור הדירוגים של אתר בתוצאות החיפוש הטבעיות של גוגל. אחרי המודעות הממומנות, שבעיני רבים נחשבות לפרסומות לכל דבר והם עיוורים אליהן, מגיעה רשימה של תוצאות טבעיות, שבעיני מנועי החיפוש נמצאות שם כי הן מהוות את התשובה הכי טובה למחרוזת החיפוש הספציפית. ולכן להיות שם בין התוצאות האלה יכול להיות מקור הגעה מאוד איכותי ורווחי לכל בעל אתר. איך מגיעים לשם? על כך במאמר הבא

 

 

 

הכל מתחיל בבניית אתרים נכונה

כפי שכבר הרבה מאיתנו נוכח להבין, קידום האתר מתחיל כבר בשלב של בנייתו. בניית אתר נכונה ומתאימה לקידום היא בנייה שמתחשבת בגולשים, ובמנועי החיפוש כאחד. היררהכיה נכונה, התאמה של האתר למכשירים שונים במובייל בדסקטופ ובטאבלטים הם מאפיינים סופר חשובים להתקדמות האתר בגוגל בהמשך. כאשר מנועי החיפוש רואים אתר שקל לגשת אליו, קל להתנייד בו, וקל וברור להגיע לאן שאנחנו רוצים בו – הם יגיבו אליו בחיוב והאתר יתקדם במנועי החיפוש. זאת כמובן לצד פעולות נוספות שנצטרך לעשות שיתמכו באתר ויעזרו לו לעלות למקומות הראשונים מהם נקבל אליו את הטראפיק האורגני הכה רצוי.

 

קידום אתרים אורגני הוא מכלול של פעולות. החל מבנייה נכונה, ממשיכים בהעלאת תוכן איכותי לאתר כדי להגדיל את הסמכות שלו בפני גוגל והגולשים, ממשיכים בבניית קישורים המפנים אליו ממקומות שונים ברשת וכך בעצם מהווים עבורו מכונת יח"צ דיגיטלית, וממשיך בעוד פעולות רבות כמו קישורים מרשתות חברתיות, תיוג תמונות, מהירות אתר, ועוד פעולות רבות. רק כאשר כלל הפעולות יבוצעו יחד, העבודה של הקידום תהיה היעילה ביותר. ככל שנזניח תחום מסויים, כך המקומות האחרים יצטרכו לעבוד קשה יותר, ולעיתים אף זה לא יספיק.

 

פרסום מקביל ממקורות הגעה נוספים יעזור להגדיל את מגוון הגולשים

על אף שקידום ממומן, דרך טאבולה אאוטבריין פייסבוק או אינסטגרם לא יגדיל את הטראפיק האורגני באופן ישיר, הדרכים האלה יתרמו למידע שגוגל מקבל על הגולשים שלנו, ויעזור לנו להיחשף לגולשים חדשים שאם יהנו מהחווייה, כך גם יחזרו אלינו ויעזרו לביטויים שלנו להתקדם מכיוון שחוויית גלישה חיובית בעיני גוגל היא פרמטר לא מבוטל. לכן פעולות שיפור החוויה של הפרסום, כמו קיצור קישורים, שימוש באתרי מאגרי תמונות חינמיים, ועוד פעולות כאלה ואחרות העוזרות לתוכן להראות אסתטי ונעים לצפייה יותר, יעזרו גם הם לקידום שלנו בטווח הארוך.

 

שימוש בפרסום כתבות להעלאת הביטויים המרכזיים – 

פרסום כתבות הוא אחת הפעולות היותר ממוקדות שאנחנו יכולים לעשות בקידום אורגני. העלאת תוכן איכותי באתר גדול ומפורסם, והפניה לאתר שלנו, לעיתים קרובות נותנת אפקט גדול ומהיר ביחד לפעולות האחרות, היא כמו הדובדבן שעל הקצפת לפעמים. אי אפשר להישען רק על זה, אבל שימוש בזה מדי פעם נותן את הטאצ' האלגנטי הסופי לקידום מוצלח. הכינו כתבה מפורטת וגדולה על התחום התחרותי ביותר שלכם, פרסמו באיזור מיועד לכך באתר עם מאות אלפי גולשים או יותר, וראו כיצד זה עוזר לכם לעשות קפיצת מדרגה מאוד משמחת לפעמים.

 

קידום אתרים בגוגל יהיה הרבה פעמים הבסיס עליו יישענו האתרים שלנו. כאשר לא רוצים להשקיע ערימות של כסף בקידום ממומן, אושאין זמן לחשוב על מבצעים או הטבות ולהילחם בזירות קשות, הקידום האורגני מהווה מסלול של נחל איתן שזורם כל הזמן לאתר, ומספק לנו את השקט הנפשי הזה. לכן תחזוק שלו מחייב כל הזמן, גם אם לא על אש גדולה, אבל לעולם לא להזניח, כדי שיהיה שם עבודרכם בשעתכם היותר רגועה 🙂

 

מה היה לנו עד עכשיו?
טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פרסום עסקים

בעידן המהפכה הדיגיטלית, הפרסום העסקי עבר תמורות משמעותיות. פוסט זה בבלוג מתעמק באסטרטגיות, הכלים והפלטפורמות השונות המשמשות בפרסום עסקי מודרני,